Artikel

10-11-2017

Pixformance: "De interactieve oplossing die motiveert én activeert!"

Om fit en in conditie te blijven moet je iedere dag trainen, dat is goed voor de body én de mindset. Hoe ouder je bent, hoe belangrijker dit wordt. Het hebben van de juiste motivatie is hiervoor noodzakelijk. Die dagelijkse motivatie is lastig en daarvoor heb je eigenlijk een personal trainer nodig, maar dat is kostbaar. Pixformance is hiervoor de oplossing!...

Lees meer...

Artikel

22-10-2017

Tien redenen waarom een samenwerking met ClubJoy blijvende resultaten brengt op uw club!

1. ClubJoy staat voor binding door middel van plezier Het woord Club oftewel clubbing, staat voor samen en binding. Joy staat voor plezier. ClubJoy is zich ervan bewust dat sporten vaak een 'moeten' is voor mensen met een fitne...

Lees meer...

Artikel

16-10-2017

Hoe twee jonge ondernemers de wereld proberen te veroveren en te veranderen

Maarten en Vincent van Fitmanager: "Onze ambitie is om de wereld te veroveren met Fitmanager, maar vooral om te veranderen!" "We hebben een klant die na aanschaf van Fitmanager ineens weer tijd had voor zijn jaarlijkse motor toertocht met zijn vriendenclub.  ...

Lees meer...

Artikel

30-08-2017

Een toekomst zonder sportschool

De jongere generatie sporters domineert de markt. Deze generatie wordt Generatie X genoemd, ook wel de generatie van bewustwording. Jongeren die tot deze groep behoren gaan een uitdaging niet uit de weg, leren graag en beschikken over een gezonde dosis discipline. Fysieke en mentale gezondheid staat voor deze groep met stip op één....

Lees meer...

Artikel

13-08-2017

Functional Training als businessmodel: Top of Flop?

Functional Training is inmiddels praktisch niet meer weg te denken uit fitnesscentra. En dat zal de komende jaren alleen maar toenemen. Crossfit-boxen en ´look-alikes´ hiervan, schieten overal uit de grond....

Lees meer...

Artikel

22-07-2017

ClubJoy Virtual: Inmiddels al ruim 400 clubs in de Benelux. Wij leggen uit waarom!

Meer en meer technische innovaties krijgen grip op de fitnessbranche. Wearables, cloudoplossingen om leden 24/7 te kunnen volgen en coachen en de snelle groei in het gebruik van fitness apps. Stuk voor stuk ontwikkelingen die ertoe doen en...

Lees meer...

Artikel

22-06-2017

ClubJoy geeft groeiambities een nieuwe impuls door opening van nieuwe HQ in Bilthoven!

Gedreven door ambities, het geven van een kwaliteitsinjectie en het maken van een grote efficiëntieslag, heeft ClubJoy met ingang van april 2017 haar nieuwe "epicentrum" geopend in Bilthoven. Op het nieuwe headquarters worde...

Lees meer...

Artikel

13-06-2017

De juiste prijsstrategie, de aorta van je club

Heb je moeite met het jaarlijks indexeren van je lidmaatschapsprijzen met minimaal de consumenten-prijsindex? Is je gemiddelde omzet per lid lager dan € 30,00 en ben je geen low budgetaanbieder?...

Lees meer...

Artikel

13-05-2017

First Timers - ze zijn er nog...

Personen die op zoek zijn naar een fitnessclub, starten hun zoektocht vaak op internet. Via websites kunnen ze zich oriënteren en krijgen ze een eerste indruk....

Lees meer...

Artikel

22-04-2017

Trends: Millenials, Generation X of toch de Babyboomers?

Fitnessland is een hippe business. De ene na de andere trend vliegt over vanuit - voornamelijk - de VS en elke nieuwe trend is nog hipper dan de trend die daarvoor al super hip was. U bent uiteraard ook erg hip en u volgt elke trend als va...

Lees meer...

Artikel

13-04-2017

Zonder reclame gebeurt er iets vreselijks: niets!

Voordat we een aantal belangrijke tips voor succesvolle fitnessmarketing geven, verlossen we je graag van drie "vast-denk-gedachtes" rondom marketing en reclame....

Lees meer...

Artikel

22-02-2017

Is uw businessmodel (nog steeds) goed doordacht?

Analyse van een managementtheorie: Is uw businessmodel (nog steeds) goed doordacht? Elke ondernemer in de fitnessbranche zou zich jaarlijks moeten heroriënteren op de propositie ten opzichte van de lokale of...

Lees meer...
Meer