Het bikinidieet

health I nieuws

I body•LIFE 2I 2012

Natuurlijk de lekkerste

TAO is een 100% natuurlijk product. Het is een bron van antioxidanten, bevat vitamines en mineralen, maar geen kunstmatige kleur- of smaakstoffen of conserveringsmiddelen. Ook bevat TAO geen zoetstoffen of toegevoegde suikers. TAO is dan ook het verantwoorde maar vooral ook lekkere alternatief voor de klassieke sport-, energy- en softdrinks. Energy, Hydration, Serenity en Vitality zijn originele smaken die makkelijk herkenbaar zijn door de kleurrijke verpakking. Het TAO blikje heeft een handig formaat, een trendy design en een premium logo.

TAO is inmiddels te verkrijgen via onder andere Sligro en Deli XL.

Voor meer informatie over onder andere het

ontstaan van deze ‘trendy drink’ en de samenstelling van de bijzondere ingrediënten:

www.taodrinks.com.

Skechers lanceert nieuwe tv spot met Mr. Quiggly

Sport- en technologie expert Mark Cuban (onder andere bekend van de hit serie Entourage) verleent zijn steun aan de lancering van Skechers innovatieve nieuwe lijn hardloopschoenen, ‘Skechers GOrun.’

De eigenaar van NBA-kampioen Dallas Mavericks speelt een sleutelrol in de reclamespot van het bedrijf. Tot een paar jaar terug stond Skechers alleen bekend als lifestylebedrijf. “Nu met Skechers GOrun gaan we meedoen in de wereldwijde hardloopwereld”, aldus Michael Greenberg, president van Skechers. “Mr. Quiggly die in de commercial figureert is inmiddels een hond met sterrenstatus en gebombardeerd tot mediadarling. Tevens zal deze tv spot in de eerst week van april worden uitgezonden in Nederland. Watch out for Mr. Quiggly op zijn Skechers GOrun!”

Voor meer info: www.facebook.com/skechersworldfamous & www.twitter.com/skechersbenelux

Deep Slender: The Multi-targeted Slimming & Firming TRIO

Deep Slender is een ideale productlijn om een uitgekiend trainingsprogramma, voedingspatroon of afslankende behandeling te onder-steunen met afslankende en verstevigende producten. Het geheim achter de effectiviteit van deze nieuwe productrange van Deep Skincare is het DEEP LIPOtm complex.

Het DEEP LIPOtm complex is een innovatieve combinatie van zeven werkstoffen voor een meervoudige werking op afslanken, verstevigen en anti-cellulite. Het Invigorating Power Serum en Cream zijn ontwikkeld voor thuisgebruik. De Dynamic Fortifying Gel is ontwikkeld voor salongebruik. Op de producten zit 50% marge en is daarmee een mooie cross-sell mogelijkheid voor de Fitness & Welness Centers.

Resultaat voor leden en fitnesscentra met SanaSlank

Wat is het SanaSlank eiwitdieet?

Het SanaSlank eiwitdieet is een medisch verantwoord dieet dat leden kunnen volgen in de fitnessclub. Het gaat om een tijdelijke aanpassing in het voedingspatroon waardoor leden snel en verantwoord afvallen. Gedurende het dieet worden leden vanaf de eerste dag begeleid naar een gezond voedingspatroon. Het dieet is makkelijk te volgen vanwege de smakelijke maaltijden en de diverse tussendoortjes, maar ook het gewichtsverlies per week motiveert de deelnemers enorm om vol te houden. Met behulp van een boek en weekpakketten, met daarin eiwitrijke en koolhydraatarme producten, weten leden precies wat ze moeten eten. Door de eenvoud van het dieet zijn de instructeurs niet veel tijd bezig met de begeleiding van leden.

SanaSlank een ideaal product voor fitnessclubs:

Meer dan 50% van de Nederlandse bevolking heeft last van overgewicht, dus een ideaal moment om te starten met een goed afslankconcept. Clubs die starten worden op locatie in een dagdeel opgeleid, hierna is er nog de mogelijkheid meerdere opleidingsdagen te volgen. Verder worden clubs ondersteund op het gebied van sales, lokale marketing en landelijke marketing, SanaSlank was onlangs nog te zien op RTL 4. Ook zijn er operationele voordelen, zo hoeft een club bijvoorbeeld geen voorraad aan te houden. Naast alle voordelen levert SanaSlank een extra rendement op. In een tijd waar het werven van nieuwe leden steeds moeilijker wordt en de focus op secundair inkomen steeds groter wordt, is het SanaSlank een ideaal concept om mee te starten.

Twee ondernemers over SanaSlank:

Eigenaresse Yvonne van Kouwen van Yvonne’s Lifestyle Centre in Hellevoetsluis over de resultaten in 2011:

“De dalende omzet in contributie is gecompenseerd door het resultaat van SanaSlank.”

Martin van Assendelft, eigenaar van M-point Life Style Center in Spijkenisse:

“Het mooie van dit concept is dat je deelnemers begeleidt, adviseert en stuurt richting een gezond voedingspatroon. Dat is wat anders dan alleen shakes verkopen.”

Meer info op www.clubsana.nl.

Positieve resultaten met SanaSlank ‘het eiwitdieet voor fitnessclubs’. Het afgelopen jaar werden veel fitnessinstructeurs opgeleid tot dieetcoaches, behaalden leden hun streefgewicht en realiseerden fitness ondernemers een positief resultaat met SanaSlank.

advertorial I health

body•LIFE 2I2012 I

nr8 2018
nr7 2018
nr6 2018
nr5 2018
nr4 2018
nr3 2018
nr2 2018
nr1 2018
nr10 2017
nr9 2017
nr8 2017
nr7 2017
nr6 2017
nr5 2017
nr4 2017
nr3 2017
nr2 2017
nr1 2017
nr10 2016
nr9 2016
nr8 2016
nr7 2016
nr6 2016
nr5 2016
nr4 2016
nr3 2016
nr2 2016
nr1 2016
nr10 2015
nr9 2015
nr8 2015
nr7 2015
nr6 2015
nr5 2015
nr4 2015
nr3 2015
nr2 2015
nr1 2015
nr10 2014
nr9 2014
nr8 2014
nr7 2014
nr6 2014
nr5 2014
nr4 2014
nr3 2014
nr2 2014
nr1 2014
nr9 2013
nr8 2013
nr7 2013
nr6 2013
nr5 2013
nr4 2013
nr3 2013
nr2 2013
nr1 2013
nr10 2012
nr9 2012
nr8 2012
nr7 2012
nr6 2012
nr5 2012
nr4 2012
nr3 2012
nr2 2012
nr1 2012
nr10 2011
nr9 2011
nr8 2011
nr7 2011
nr6 2011
nr5 2011
nr4 2011
nr3 2011
nr2 2011
nr1 2011
nr10 2010
nr9 2010
nr8 2010
nr7 2010
nr6 2010
nr5 2010
nr4 2010
nr3 2010
nr2 2010
nr1 2010
nr10 2009
nr9 2009
nr8 2009
nr7 2009
nr6 2009
nr5 2009
nr4 2009