Het bikinidieet

Verschenen in BodyLIFE Benelux nr2 2012

health I nieuws

I body•LIFE 2I 2012

Natuurlijk de lekkerste

TAO is een 100% natuurlijk product. Het is een bron van antioxidanten, bevat vitamines en mineralen, maar geen kunstmatige kleur- of smaakstoffen of conserveringsmiddelen. Ook bevat TAO geen zoetstoffen of toegevoegde suikers. TAO is dan ook het verantwoorde maar vooral ook lekkere alternatief voor de klassieke sport-, energy- en softdrinks. Energy, Hydration, Serenity en Vitality zijn originele smaken die makkelijk herkenbaar zijn door de kleurrijke verpakking. Het TAO blikje heeft een handig formaat, een trendy design en een premium logo.

TAO is inmiddels te verkrijgen via onder andere Sligro en Deli XL.

Voor meer informatie over onder andere het

ontstaan van deze ‘trendy drink’ en de samenstelling van de bijzondere ingrediënten:

www.taodrinks.com.

Skechers lanceert nieuwe tv spot met Mr. Quiggly

Sport- en technologie expert Mark Cuban (onder andere bekend van de hit serie Entourage) verleent zijn steun aan de lancering van Skechers innovatieve nieuwe lijn hardloopschoenen, ‘Skechers GOrun.’

De eigenaar van NBA-kampioen Dallas Mavericks speelt een sleutelrol in de reclamespot van het bedrijf. Tot een paar jaar terug stond Skechers alleen bekend als lifestylebedrijf. “Nu met Skechers GOrun gaan we meedoen in de wereldwijde hardloopwereld”, aldus Michael Greenberg, president van Skechers. “Mr. Quiggly die in de commercial figureert is inmiddels een hond met sterrenstatus en gebombardeerd tot mediadarling. Tevens zal deze tv spot in de eerst week van april worden uitgezonden in Nederland. Watch out for Mr. Quiggly op zijn Skechers GOrun!”

Voor meer info: www.facebook.com/skechersworldfamous & www.twitter.com/skechersbenelux

Deep Slender: The Multi-targeted Slimming & Firming TRIO

Deep Slender is een ideale productlijn om een uitgekiend trainingsprogramma, voedingspatroon of afslankende behandeling te onder-steunen met afslankende en verstevigende producten. Het geheim achter de effectiviteit van deze nieuwe productrange van Deep Skincare is het DEEP LIPOtm complex.

Het DEEP LIPOtm complex is een innovatieve combinatie van zeven werkstoffen voor een meervoudige werking op afslanken, verstevigen en anti-cellulite. Het Invigorating Power Serum en Cream zijn ontwikkeld voor thuisgebruik. De Dynamic Fortifying Gel is ontwikkeld voor salongebruik. Op de producten zit 50% marge en is daarmee een mooie cross-sell mogelijkheid voor de Fitness & Welness Centers.

Resultaat voor leden en fitnesscentra met SanaSlank

Wat is het SanaSlank eiwitdieet?

Het SanaSlank eiwitdieet is een medisch verantwoord dieet dat leden kunnen volgen in de fitnessclub. Het gaat om een tijdelijke aanpassing in het voedingspatroon waardoor leden snel en verantwoord afvallen. Gedurende het dieet worden leden vanaf de eerste dag begeleid naar een gezond voedingspatroon. Het dieet is makkelijk te volgen vanwege de smakelijke maaltijden en de diverse tussendoortjes, maar ook het gewichtsverlies per week motiveert de deelnemers enorm om vol te houden. Met behulp van een boek en weekpakketten, met daarin eiwitrijke en koolhydraatarme producten, weten leden precies wat ze moeten eten. Door de eenvoud van het dieet zijn de instructeurs niet veel tijd bezig met de begeleiding van leden.

SanaSlank een ideaal product voor fitnessclubs:

Meer dan 50% van de Nederlandse bevolking heeft last van overgewicht, dus een ideaal moment om te starten met een goed afslankconcept. Clubs die starten worden op locatie in een dagdeel opgeleid, hierna is er nog de mogelijkheid meerdere opleidingsdagen te volgen. Verder worden clubs ondersteund op het gebied van sales, lokale marketing en landelijke marketing, SanaSlank was onlangs nog te zien op RTL 4. Ook zijn er operationele voordelen, zo hoeft een club bijvoorbeeld geen voorraad aan te houden. Naast alle voordelen levert SanaSlank een extra rendement op. In een tijd waar het werven van nieuwe leden steeds moeilijker wordt en de focus op secundair inkomen steeds groter wordt, is het SanaSlank een ideaal concept om mee te starten.

Twee ondernemers over SanaSlank:

Eigenaresse Yvonne van Kouwen van Yvonne’s Lifestyle Centre in Hellevoetsluis over de resultaten in 2011:

“De dalende omzet in contributie is gecompenseerd door het resultaat van SanaSlank.”

Martin van Assendelft, eigenaar van M-point Life Style Center in Spijkenisse:

“Het mooie van dit concept is dat je deelnemers begeleidt, adviseert en stuurt richting een gezond voedingspatroon. Dat is wat anders dan alleen shakes verkopen.”

Meer info op www.clubsana.nl.

Positieve resultaten met SanaSlank ‘het eiwitdieet voor fitnessclubs’. Het afgelopen jaar werden veel fitnessinstructeurs opgeleid tot dieetcoaches, behaalden leden hun streefgewicht en realiseerden fitness ondernemers een positief resultaat met SanaSlank.

advertorial I health

body•LIFE 2I2012 I

Edities