Nieuws TanBiz

Verschenen in BodyLIFE Benelux nr4 2011

I body LIFE 4I2011

Op de internationale vakbeurs Cosmoprof presenteerde fabrikant Hapro zich wederom op indrukwekkende wijze. De stijlvolle stand bood de beursbezoekers een wereld aan mogelijkheden met succesvolle marketingstrategieën in combinatie met de professionele apparatuur. Waar in de markt soms gemopperd wordt over een gebrek aan innovatie en toekomstperspectief, bewezen Luxura en Seecret op Cosmoprof het tegendeel en gaven krachtige inspiratie aan de zonnebranche van de toekomst!

Hapro verlicht de markt op alle golflengtes

De eerste indruk liet geen twijfel bestaan: op deze beursstand was duidelijk een goed verhaal te halen. Professioneel en zelfverzekerd presenteerde Hapro zich met haar gerenommeerde merken op de internationale beautybeurs. De prachtig verlichte stand zette in een ontspannen lounge-atmosfeer beide merken neer zoals deze ook in een studio of wellnessomgeving kunnen schitteren. Tegelijkertijd bewees Hapro: Luxura en Seecret brengen meer dan alleen een prachtige uitstraling...

Admoresphere zet studio’s in het juiste licht

Een absolute highlight was de Luxura zonnebank waarin de speciale LED technologie is toegepast. Deze speciale Luxura Admoresphere editie belooft wat zijn naam al zegt en heeft de mogelijkheid om als een prachtige kameleon van kleur te wisselen. Subtiele overgangen van de prachtige regenboogkleuren of toch liever een vaste kleur? Het lichtspectrum van de Luxura Admoresphere geeft zonneondernemers de mogelijkheid om dagelijks, wekelijks of bijvoorbeeld seizoensafhankelijk of gelinkt aan een thema de zonnecabine een volledig andere sfeer te geven. De bijzondere verlichting vergroot de wellnesssfeer van de gehele studio of zorgt voor een onderscheidende uitstraling van de apparaten en cabines. Het kleurrijke lichtaccent van de Luxura Admoresphere komt van energiezuinige LEDlampen die subtiel door de chassiselementen schijnen.

Positionering door productdesign

Onderscheidend vermogen met een duidelijke uitstraling zijn belangrijke factoren voor een succesvol studioconcept. Hapro heeft dat goed begrepen en ondersteunt professionele zonneondernemers in deze visie met individuele strategieën.

De verschillende themadelen op de beursstand gaven een praktisch en waardevol voorbeeld hoe een zonneondernemer zich slim kan onderscheiden van concurrenten door productkeuze en kleurkeuzes. Het ultieme strandgevoel uitstralen of juist de aanblik van een stijlvolle Day Spa? Dankzij de omvangrijke productlijnen met product-, kleur- en lampvarianten zijn de mogelijkheden eindeloos. Voor iedere zonneondernemer is het ultieme studioconcept binnen de Hapro range te vinden.

Effectieve Anti-Aging dankzij collageen blijft trend

Seecret Collagen Anti-Aging voert nog steeds de trend aan in lichttherapie. Vorig jaar gaf het innovatieve collageenconcept van de Nederlandse fabrikant deze groeimarkt een nieuwe dimensie en dit jaar zet ze de trend voort.

In Bologna toont Hapro wederom dat haar Seecret concept meer is dan enkel een apparaat met een langdurig resultaat - Seecret is de perfecte levensstijl voor de veeleisende markt. Het belooft het gevoel én de zichtbare beleving van een duurzaam verbeterde huid. Het geheim van de geperfectioneerde Seecret-technologie is het resultaat van jarenlange ervaring met effectieve lichttherapie.

Het beste van collageen

Het is juist deze marktervaring die de Seecretbeleving zo perfect en onderscheidend maakt van andere collageensystemen in de markt. Seecret biedt als enige de huidtypegerichte behandeling voor de verschillende huidtypen van mannen en vrouwen. Eveneens heeft Seecret de innovatieve feature Vita D+, de extra Vita D+ lampen stimuleren de lichaamseigen vitamine D-aanmaak. Daarnaast vertaalt het stijlvolle design de beleving van een Seecretbehandeling in één oogopslag: de ontspannen wellnessuitstraling met stijlvolle Unisex-look die ultiem Haprocomfort voor het lichaam belooft.

Gebruikerscomfort en gebruiksvriendelijkheid... bij Seecret is overal aan gedacht. Het doordachte ergonomische ligcomfort is afgestemd op de vormen en drukpunten van het menselijk lichaam. De populaire apparaten zijn eenvoudige te bedienen en dankzij het slimme design is de bank goed toegankelijk voor reiniging en onderhoud. Het design, de features en de effectieve resultaten vormen het premium concept dat klopt op alle vlakken!

Waar het om draait:

anti-aging to go

In Italië presenteerde Hapro dit jaar de compacte en slimme collageenoplossing: Seecret C150. Met de nieuwe Seecret C150 breidt Hapro een jaar na de lancering van het merk de productlijn al uit. Toonaangevend voor de succesvolle anti-aging marktstrategie. Met een bijzonder mooi design straalt de C150 als een lichtsculptuur. In slechts enkele handelingen is het apparaat uitgeklapt en gebruiksklaar om de perfecte combinatie van Collageen- en infraroodlicht te geven. De comfortabele warmte die vrijkomt (en al jaren wordt ingezet bij gezondheidstherapiën) maakt het wellnessapparaat compleet. Luxe features zoals verschillende wellness-sounds, aroma en geluidsmodulen voor MP3spelers geven aan met hoeveel plezier en toewijding Hapro in productontwikkeling investeert.

Als actieve marktleider in de branche geeft Hapro opnieuw het juiste signaal. De fabrikant overtuigde in Bologna door de positieve marktpresentatie. Iedereen die een toegewijde en innovatieve zakenpartner verlangt voor nu en in de toekomst, heeft in Hapro opnieuw een betrouwbare partner gezien tijdens de vakbeurs. Met de twee succesvolle merken Seecret en Luxura staat de Nederlandse fabrikant garant voor een positieve impuls voor zonneondernemers.

www.hapro.com

Advertorial I Tanning

body LIFE 4I2011 I

Edities